arrow_upward

expand_moreexpand_less

Ofte stilte spørsmål av uteleiere

Er du en leietaker? Se ofte stilte spørsmål fra leietakere.

Denne siden omhandler spørsmål vedrørende:

Begynn å annonsere utleieenheten din

Hvordan legger jeg ut arbeidsområdet mitt på MatchOffice?

Først må du registrere deg som utleier. Gå til: Oppføring av kontoret ditt. Etter at du har fylt ut registreringsskjemaet, kan du fortsette med å annonsere arbeidsområdet ditt ved å klikke på «Opprett en ny leieavtale», og deretter fylle ut relevant informasjon om arbeidsområdet ditt, inkludert lokasjon, område, pris, fasiliteter, beskrivelse, bilder osv. Når leieavtalen er opprettet, endrer du annonsestatus til «aktiv», deretter vises annonsen på Matchoffice.no. Hvis dette er første gang du oppretter et utleiested, må vi manuelt godkjenne profilen din før annonsen aktiveres. Du vil motta en e-post fra oss så snart profilen er godkjent.

Hva koster det å annonsere mine utleieenheter på MatchOffice?

Vi tilbyr flere betalingsmodeller.Se våre priser her. Den mest populære betalingsmodellen vår er ‘Ingen hjelp – ingen betaling’-prinsippet. Du betaler kun et refusjonsbeløp på 12.5% av det første årets basisleie, hvis en av våre anbefalinger fører til utleie.

Hvis du allerede er utleier

Hva gjør jeg om jeg glemmer passordet mitt?

innloggingssiden kan du tilbakestille passordet ved å klikke på linken "Glemt passordet ditt?" Alt du må gjøre er å skrive inn emailadressen din og du vil motta en email fra oss. Fra denne kan du tilbakestille passordet ditt.

Hvordan aktiverer jeg en utleieenhet?

Hvis det er den første utleieenheten du har opprettet på Matchoffice.com, må vi godkjenne og aktivere enheten for deg. Utleieenheten din vil bli aktivert samme dag den er opprettet dersom det er innen kontortid. Hvis du tidligere har opprettet en utleieenhet, kan du logge inn og aktivere enheten selv ved å endre statusen til "aktiv" ved siden av den enkelte utleieenheten.

Hva skal jeg gjøre når jeg leier ut en enhet?

Hvis du har leid ut en enhet til en leietaker som er henvist av MatchOffice, går du bare inn i den enkelte enheten og endrer statusen til "utleid". Skriv deretter inn den forespurte informasjonen. Hvis leieavtalen ikke er referert til av MatchOffice, endrer du statusen til "deaktivert" og angir deretter den nødvendige informasjonen.

Hvorfor kan jeg ikke laste opp bilder / plantegning på utleieenheten min?

Bilder og / eller plantegninger må være i JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, BMP- eller TIF-format for opplasting. Bilder må være min. 900 piksler i bredde og min. 600 piksler i høyden.

Hvorfor kan jeg ikke laste opp prospektet mitt?

Et prospekt må være i PDF-format for å bli knyttet til utleieenheten. Prospektet må ikke overstige maksimalt 25 MB.

Hvorfor skal prisen for leie oppgis som “Pris / år / m2” og ikke ”Pris per måned”?

Når du legger inn årlig leie per m² i systemet vårt, vil systemet automatisk kalkulere prisen per måned vist i annonsen. Vet du kun prisen per måned, kan du deretter konvertere prisen til årlig leie og dele den på antall kvadratmeter.

Eksempel: Den månedlige leien er 10,000 [Currency] Lokalene er på 120m².

Årlig leie per m² regnes ut som: [Currency] 10,000 x 12 måneder = [Currency] 120,000 / 120 m² = [Currency] 1,000 per m². Du må derfor sette årlig leie per m² til 1,000 [Currency].

Was kann ich tun, um meine Immobilie noch schneller zu vermieten?

Det er viktig at du gir et godt og tilstrekkelig inntrykk av utleieenheten. På MatchOffice har vi utviklet et scoringssystem, kalt Quality Score som kan hjelpe deg med å forbedre kvaliteten på annonsen din på MatchOffice. I tillegg kan du bli Matchoffice partner . Vi kan ikke garantere at en forbedring av kvalitetspoenge eller å bli en premiumpartner vil gi deg en leieavtale umiddelbart, men det vil hjelpe deg på veien.

Hvor lenge må jeg betale henvisningsgebyr til MatchOffice?

Som standard utløper henvisningsgebyret hos MatchOffice etter 12 måneder, men det kommer an på kunden, utleieenheten og utleier.

Hvordan ser jeg mine henvendelser?

Du mottar kundehenvendelser fra oss via e-post og/eller SMS. Du kan også se alle dine henvendelser under fanen «Klienter» i profilen. Vær oppmerksom på at vi sender deg varsler om potensielle kunder som har sendt inn en forespørsel direkte gjennom annonsen din, og også «ekstra potensielle kunder» – dette er potensielle kunder som har vist interesse for lignende utleieobjekter som det du leier ut.

Hvordan deaktiverer jeg profilen min?

Du kan deaktivere utleiestedene dine selv ved å endre statusen til «Deaktivert» i profilen din. På denne måten vil ikke utleiestedene dine lenger være synlige i listevisningen vår. Men hvis du ønsker å deaktivere profilen din helt, vennligst kontakt oss på info@matchoffice.com.


Dersom spørsmålet ditt ikke er besvart, eller skriv til oss på info@matchoffice.com. Vi er tilgjengelige for å besvare dine spørsmål mandag - fredag fra 08:30 til 17:00.


Våre medlemsskap
  • Matchoffice medlemskaplogo
  • Matchoffice medlemskaplogo
  • Matchoffice medlemskaplogo