Hos MatchOffice, er vårt daglige mål å levere de beste leads i bransjen til våre utleiere.
For å forbedre kvaliteten på potensielle leads, bruker vi et poengbasert system som vi kaller kvalitetspoeng. Jo flere poeng du har, desto høyere rangerer annonsen i søkeresultatene. Systemet fungerer også som en sjekkliste for hvordan du kan forbedre kvaliteten på annonsene dine på MatchOffice.
Ved å forbedre kvaliteten på annonsene, kan potensielle leietakere lettere avgjøre om eiendommen er den perfekte matchen for dem. Dette øker også sjansene for å leie ut lokalene raskere.
I tillegg til å motta flere kvalifiserte potensielle leads, gir en god poengsum mer oppmerksomhet til annonsene. Annonsens "poengsum" påvirker plasseringen i listevisningen.
Jo flere poeng du har, desto høyere rangerer annonsen din i listevisningen.
Gjeldende kvalitetspoeng består av 11 faktorer, med følgende poengfordeling:
Totalt: 100 poeng
Nedenfor beskriver vi hver faktor og gir tips om hvordan du kan få poeng for hver enkelt.
Merk: Kvalitetspoenget er ikke synlig for potensielle leietakere eller andre utleiere.
Et bilde er verdt tusen ord. Vi vet fra leietakere at bilder spiller en stor rolle i å avgjøre om en annonse fanger deres interesse. Derfor anbefaler vi å inkludere minst tre bilder av høy kvalitet som viser lokalene.
Det er en god idé å vise alle deler av lokalene, inkludert sentrale områder og praktiske områder som kjøkken/kjøkkenkrok, bad og bod. Sørg for at bildene er av høy kvalitet for å tiltrekke og inspirere potensielle leietakere. Bildene må være 900 x 600 piksler for å kunne lastes opp.
Eiendomsbeskrivelsen er avgjørende for å gi potensielle leietakere en oversikt over hva stedet tilbyr. Beskriv funksjoner, inkluderte fasiliteter og alt som er unikt med utleiestedet ditt. Uthevingen av fasiliteter, for eksempel en resepsjon eller lunsjalternativer, kan gjøre en stor forskjell.
Vår anbefaling for en optimal beskrivelse er 650-900 tegn. Du kan også få hjelp til å lage en sterk beskrivelse gjennom vår partner, GoEdit.
Det å beskrive fasilitetene som er tilgjengelige på eiendommen, viser potensielle leietakere hva stedet tilbyr. Dette kan være en nøkkelfaktor for å velge eiendommen din fremfor en annen. For eksempel, hvis en leietaker trenger en eiendom med resepsjon, vil det være et pluss å nevne denne fasiliteten.
En energimerking gir informasjon om bygningens energirelaterte utgifter. Selv om det ikke er obligatorisk, anbefaler vi å inkludere en energimerking slik at leietakere kan beregne potensielle strømutgifter..
Hos MatchOffice kan du nå inkludere en virtuell 3D-omvisning av lokalene dine, slik at potensielle leietakere kan utforske eiendommen interaktivt.
Dette er identisk med å besøke stedet fysisk. Matterport Spaces leverer teknologien, og tilbyr leietakere en grundig opplevelse før en personlig omvisning.
En plantegning er et verdifullt verktøy for å hjelpe potensielle leietakere med å visualisere utformingen og potensialet til stedet før de kommer på visning. Annonser med en planløsning får flere visninger enn de uten, da det gir en optimal oversikt.
Hvis du har en brosjyre på eiendommen, sørg for å inkludere den i annonsen. Det gir leietakere en omfattende oversikt, og hjelper dem med beslutningsprosessen.
En video er en fin måte å presentere stedet, ved å kombinere grafikk med tekst og musikk. Det å inkludere en video i annonsen, gir potensielle leietakere en oversikt over utformingen og oppsettet av lokalene. Det å lage en guidet tur i videoen, kan skape et godt førsteinntrykk og bidra til å visualisere den potensielle bruken av lokalet.
For å legge til en video, last den opp til Vimeo.com og send den til oss for å inkludere den i annonsen.
Et nyttig tips for raskere utleie er å ha tydelige prisdetaljer i annonsen. Økonomiske hensyn er avgjørende for leietakere når de velger en eiendom. Det å vise reelle og transparente priser hjelper dem med å ta informerte beslutninger.
MatchOffice har utviklet et partnermerke for å få annonsen din til å skille seg ut. Merket indikerer et sterkt, pågående samarbeid med MatchOffice. For å få dette merket må du plassere det på nettstedet ditt.
Les mer om partnermerket her.Hvis du nylig har opprettet en annonse på plattformen vår, blir den uthevet som "nyhet" de 7 første dagene. Dette øker automatisk synligheten og gjør det enkelt for potensielle leietakere å se at den nylig er lagt til.