Hva har du for utleie?

Vi tilbyr forskjellige betalingsmodeller, avhengig av hvilken type eiendom du ønsker å leie. Derfor kan du under velge din eiendom, eller scrolle lenger ned på siden. Hvis du har lokaler i begge kategorier, må du velge en betalingsmodell for hver kategori.

Forretningssenter, kontorfellesskap eller coworking

Du kan velge hvilken av våre fire metalingsmodeller som passer deg best.

Se priser

BASIC
GRATIS
fram til 2026

Møterom

Vi tilbyr to betalingsmodeller med årlig abonnement, enten Basic- eller Premium-pakke. Møterom i Basic-pakken er gratis frem til 2026.

Se priser

Noen av firmaene som har leid ut lokalene sine gjennom MatchOffice

ProvidersProviders
Thomas Munk
Thomas Munk

Salgsdirektør, Regus

"Vi samarbeider med Lokalbasen.dk og MatchOffice, og har gjort det i mange år. Dette er brukervennlige plattformer, og det er enkelt å sette opp og vedlikeholde annonser. Et spesielt viktig aspekt ved samarbeidet, er muligheten for tett dialog om utfordringer og muligheter. Teamet er alltid lydhøre for justeringer og åpne for å prøve nye ideer og teste ut ting. Vi er glade for samarbeidet."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Instituttleder, DEAS

"MatchOffice er et verdifullt tillegg til vår tradisjonelle annonsering, og vi har de siste årene mottat et bredt spekter av relevante hendvendelser, som har resultert i leieavtaler."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Utleieansvarlig, NREP

"Vi er av flere grunner veldig fornøyd med samarbeidet med MatchOffice. Våre annonser presenteres vakkert på siden, søk er enkle og klare og servicen er utmerket. Teamet bak, er veldig serviceinnstilte og hjelpsomme, når du som utleier har egenutviklede systemer som må kobles til MatchOffice. Vi er en veldig fornøyd klient."

Thomas Munk
Thomas Munk

Salgsdirektør, Regus

"Vi samarbeider med Lokalbasen.dk og MatchOffice, og har gjort det i mange år. Dette er brukervennlige plattformer, og det er enkelt å sette opp og vedlikeholde annonser. Et spesielt viktig aspekt ved samarbeidet, er muligheten for tett dialog om utfordringer og muligheter. Teamet er alltid lydhøre for justeringer og åpne for å prøve nye ideer og teste ut ting. Vi er glade for samarbeidet."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Instituttleder, DEAS

"MatchOffice er et verdifullt tillegg til vår tradisjonelle annonsering, og vi har de siste årene mottat et bredt spekter av relevante hendvendelser, som har resultert i leieavtaler."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Utleieansvarlig, NREP

"Vi er av flere grunner veldig fornøyd med samarbeidet med MatchOffice. Våre annonser presenteres vakkert på siden, søk er enkle og klare og servicen er utmerket. Teamet bak, er veldig serviceinnstilte og hjelpsomme, når du som utleier har egenutviklede systemer som må kobles til MatchOffice. Vi er en veldig fornøyd klient."

Jakob Dalhoff
Jakob Dalhoff

CEO, MatchOffice

jd@matchoffice.com

"I dag samarbeider vi med omtrent 2,500 eiendomsbesittere, eiendomsselskap og fleksible workspaces over hele verden. Siden 2009 har vi hatt gleden av å hjelpe over 2,000 leietakere hvert år med å finne lokaler til fordel for våre utleiere"

Logo
Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss:
Åpningstider:

Mandag - Fredag 09:00-17:00

Hvilke fordeler får du med riktig betalingsmodell?

1Fast pris per annonse

Med en ´fast pris per annonse´ behøver du ikke tenke på hvor mange ganger ditt lokale leies ut. Du betaler den samme faste prisen, som gir deg en kontinuerlig strøm av leads. Dette gir deg tid til å fokusere på det som betyr noe.

2Flere møterom

Om du har flere møterom på samme adresse, betaler du kun for én annonse. Dine møterom vil fortsatt bli vist som separate annonser. Dette vil spare deg for penger, samtidig som brukerne får muligheten til å finne sitt perfekte møterom.

3Kontaktinformasjon og logo

Når dine annonser viser din kontaktinformasjon og logo, er det enkelt for mulige leietakere å kontakte deg. På denne måten kan du leie ut dine lokaler raskere, og finne den rette leietaker. Dette øker også verdien av din merkevare, ved å vise kunder hvem du er og la de enkelt kontakte deg.

4Høy rangering på listevisning

Med en plassering på toppen av våre listevisninger får du mer eksponering på oppføringen, samt flere mulige visninger av din annonse. Dette gir deg mer kvalifiserte leads og en raskere måte å få ditt lokale leid ut. Vi vet fra statistikk at lokaler fra toppen av våre listevisninger får flere visninger og flere potensielle kunder.

5Henvisningsgebyr

Med vår `No cure - no pay` annonseringsmodell betaler du kun en henvisningsgebyr hvis du finner en leietaker via oss. Dette gir deg muligheten til å vise ditt lokale gratir, frem til du finner en leietaker. Hvis du finner en leietaker et annet sted, betaler du ingenting til oss.

6Én enkel faktura

Vi sender deg én enkel faktura i forkant av den valgte perioden med enten månedlig, halvårlig eller årlig betaling. Dette betyr at du kun får én faktura, enten om du har ett eller flere lokaler . Dette sparer tid på administrasjon og gjør det lettere for deg å finne den rette leietaker for ditt lokale.

7Instagram-kampanjer

Med vår nøye målretting vil Instagram-annonser enkelt hjelpe deg med å nå frem til et relevant publikum. Vi vil vise frem dine kommersielle enheter til tusenvis av potensielle leietakere over hele verden. Benytt deg av det enorme potensialet til sosiale sammen med oss, for å få fart på utleieprosessen.

8Facebook-kampanjer

Vi sørger for å synliggjøre dine lokaler via Facebook-annonser. På den måten kan vi målrettet sikte oss inn på de leietakere som ser etter akkurat dine lokaler. Dette betyr mer oppmerksomhet på dine lokaler, samt mer kvalifiserte leads for en potensielt raskere leieavtale.

9Opprett gratis annonse

Når du bruker vår `no cure - no pay` annonseringsmodell kan du opprette annonser som passer dine behov, helt gratis. Du betaler ingen ekstra annonsepris, da du kun betaler når du finner en leietaker via oss. På denne måten får du maximalt ut av en fastsatt pris du kjenner.

10Datalagring

Når du registrerer deg, bestiller informasjon eller kontakter MatchOffice, blir du bedt om å legge inn slike personopplysninger som navn, e-post og telefonnummer. Du er ikke forpliktet til å oppgi denne informasjonen. Men uten denne informasjonen vil ikke MatchOffice alltid kunne gi deg de ønskede produktene, tjenestene eller informasjonen.

11Mange besøkende

De besøkende på MatchOffice leter etter ledige næringslokaler, og det er vårt mål å få den beste matchen mellom potensielle leietakere og deg som utleier. Vi jobber kontinuerlig for å øke antall besøkende, slik at du får flere relevante leads.

12Raskere utleie

MatchOffice er en av de ledende aktørene på det globale næringseiendomsmarkedet. Vi er en uavhengig portal som samler alle kontorhoteller på ett sted, og gjør det dermed lettere for potensielle leietakere å finne deres fremtidige kontorlokale til leie. Vi sammarbeider med store næringssentre over hele verden.

1Fast pris per annonse

Med en ´fast pris per annonse´ behøver du ikke tenke på hvor mange ganger ditt lokale leies ut. Du betaler den samme faste prisen, som gir deg en kontinuerlig strøm av leads. Dette gir deg tid til å fokusere på det som betyr noe.

2Flere møterom

Om du har flere møterom på samme adresse, betaler du kun for én annonse. Dine møterom vil fortsatt bli vist som separate annonser. Dette vil spare deg for penger, samtidig som brukerne får muligheten til å finne sitt perfekte møterom.

3Kontaktinformasjon og logo

Når dine annonser viser din kontaktinformasjon og logo, er det enkelt for mulige leietakere å kontakte deg. På denne måten kan du leie ut dine lokaler raskere, og finne den rette leietaker. Dette øker også verdien av din merkevare, ved å vise kunder hvem du er og la de enkelt kontakte deg.

4Høy rangering på listevisning

Med en plassering på toppen av våre listevisninger får du mer eksponering på oppføringen, samt flere mulige visninger av din annonse. Dette gir deg mer kvalifiserte leads og en raskere måte å få ditt lokale leid ut. Vi vet fra statistikk at lokaler fra toppen av våre listevisninger får flere visninger og flere potensielle kunder.

5Henvisningsgebyr

Med vår `No cure - no pay` annonseringsmodell betaler du kun en henvisningsgebyr hvis du finner en leietaker via oss. Dette gir deg muligheten til å vise ditt lokale gratir, frem til du finner en leietaker. Hvis du finner en leietaker et annet sted, betaler du ingenting til oss.

6Én enkel faktura

Vi sender deg én enkel faktura i forkant av den valgte perioden med enten månedlig, halvårlig eller årlig betaling. Dette betyr at du kun får én faktura, enten om du har ett eller flere lokaler . Dette sparer tid på administrasjon og gjør det lettere for deg å finne den rette leietaker for ditt lokale.

7Instagram-kampanjer

Med vår nøye målretting vil Instagram-annonser enkelt hjelpe deg med å nå frem til et relevant publikum. Vi vil vise frem dine kommersielle enheter til tusenvis av potensielle leietakere over hele verden. Benytt deg av det enorme potensialet til sosiale sammen med oss, for å få fart på utleieprosessen.

8Facebook-kampanjer

Vi sørger for å synliggjøre dine lokaler via Facebook-annonser. På den måten kan vi målrettet sikte oss inn på de leietakere som ser etter akkurat dine lokaler. Dette betyr mer oppmerksomhet på dine lokaler, samt mer kvalifiserte leads for en potensielt raskere leieavtale.

9Opprett gratis annonse

Når du bruker vår `no cure - no pay` annonseringsmodell kan du opprette annonser som passer dine behov, helt gratis. Du betaler ingen ekstra annonsepris, da du kun betaler når du finner en leietaker via oss. På denne måten får du maximalt ut av en fastsatt pris du kjenner.

10Datalagring

Når du registrerer deg, bestiller informasjon eller kontakter MatchOffice, blir du bedt om å legge inn slike personopplysninger som navn, e-post og telefonnummer. Du er ikke forpliktet til å oppgi denne informasjonen. Men uten denne informasjonen vil ikke MatchOffice alltid kunne gi deg de ønskede produktene, tjenestene eller informasjonen.

11Mange besøkende

De besøkende på MatchOffice leter etter ledige næringslokaler, og det er vårt mål å få den beste matchen mellom potensielle leietakere og deg som utleier. Vi jobber kontinuerlig for å øke antall besøkende, slik at du får flere relevante leads.

12Raskere utleie

MatchOffice er en av de ledende aktørene på det globale næringseiendomsmarkedet. Vi er en uavhengig portal som samler alle kontorhoteller på ett sted, og gjør det dermed lettere for potensielle leietakere å finne deres fremtidige kontorlokale til leie. Vi sammarbeider med store næringssentre over hele verden.

FAQ før registrering

Hva er betingelsene og detaljene for partnerskapet ditt?
Vi jobber etter No Cure No Pay-basis, hvilket betyr at du ikke betaler oss før leietaker blir kunden din. De kan granske de fullstendige Betingelser & Vilkår etter at du har valgt foretrukne betalingsmodell. Gå til www.matchoffice.no/signup og klikk på den grønne «vilkår for bruk»-knappen rett under registreringsskjemaet.
Hva er provisjonen din?
Vår provisjon er 12,5 %. Likevel gjelder betalingen av provisjonen kun for de første 12 månedene av samarbeidet med utleieren Videre kan du være oppført i alle kategorier (forretningssenter, kontor, coworking, møterom og virtuelt kontor) og fortsatt kun betale provisjonene når leietaker signerer en avtale med deg.
Hva mener dere med å si at «12,5 % av kundens betaling for en begrenset periode på 12 måneder»? Hva hvis kunden kun leier arbeidsplassen på månedlig basis?
Det betyr at vi vil kun vil belaste 12,5% provisjon gjennom de første 12 månedene av samarbeidet ditt med leietakeren. Hvis kunden foretrekker å leie arbeidsplassen på månedlig basis, vil vi sende en faktura hver tredje måned.
Hvordan skiller dere fra nettsider som PeerSpace, Liquidspace, InstantOffices, AllOfficeCenters, etc.?
Vår forretningsmodell er i utgangspunktet ganske lik de andre nettsidene for utleie. Derimot målretter vi oss både mot internasjonale og lokale markeder, og tilbyr både en internasjonal plattform www.matchoffice.com og en lokal nettside i 19 land, inkludert Norge, Danmark, Belgia, Nederland, Tyskland, Sverige, Finland, Spania, Italia, Frankrike, Sveits, Luxemburg, Østerrike, Polen, Storbritannia, Singapore, India, Hong Kong og Ukraina.
Hva hvis kunden tar direkte kontakt med oss? Eller hvis dette er en kunde vi har kjent i lang tid?
Vi tar aldri betaling fra utleiere for det som er rettmessig deres. I denne situasjonen betaler du ikke provisjon, men vi ber deg vennligst om å sende oss en varsling.
Må vi signere en avtale?
Det er tilstrekkelig å akseptere våre betingelser for bruk av tjenesten når dere registrerer deg på plattformen.
Er det fleksibel oppsigelse når vi først har registrert oss?
Selvfølgelig! Opphør av samarbeidet med oss krever ikke mer enn at du sender oss et varsel dagen før det aktuelle opphøret.
Hvor mange av våre ansatte kan operere MatchOffice-kontoen vår?
Alle lokasjonene deres vil bli registrert under én konto, noe som gjør det enklere for dere å administrere dem. Derfor har alle ansatte, som du deler innlogging og passord med, muligheten til å administrere MatchOffice-kontoen deres.
Hvordan og hvor oppretter jeg en oppføring?
Når du har registrert profilen deres, kan du klikke på «Opprett nytt utleielokale», uthevet i oransje.
Våre medlemsskap
  • Matchoffice medlemskaplogo
  • Matchoffice medlemskaplogo